Raed Arafat vs Liviu Alexa

19 Dec 2014
Cluj

Categorii:

Altele  |  Print  |  Editor

Descriere:

Tribunalul Cluj a respins în decembrie 2014 acţiunea introdusă de medicul Raed Arafat faţă de jurnalistul Liviu Alexa, editorul publicaţiei Ziar de Cluj[1]. Sentința poate fi apelată. Raed Arafat solicita daune morale în valoare de 100.000 de euro. Conform jurnalistului Mihai Bacalu, Liviu Alexa scrisese despre Raed Arafat că ar fi sprijinit o firmă în câştigarea unor licitaţii pentru furnizarea de ambulanţe, în perioada în care ocupa funcţia de secretar de stat, societatea fiind controlată de un apropiat al acestuia.

Sursa: Raportul FreeEx "Libertatea presei în România 2014-2015", publicat de ActiveWatch


[1]  Tribunalul Cluj. Dosar nr. 2086/117/2014. Hotărâre nr. 584/2014 din 19.12.2014

Linkuri sursă:


Comentează:







Distribuie:

ActiveWatch este o organizație de drepturile omului care militează pentru comunicare liberă în interes public. Programul FreeEx al ActiveWatch beneficiază de o finanțare în valoare de 74 702 euro prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România (www.fondong.fdsc.ro), și de 8 400 de dolari din partea IFEX pentru proiectul “Harta Interactivă a Libertății de Exprimare” (implementat în perioada mai 2014 – iunie 2015).
Pentru informații oficiale despre granturile SEE şi norvegiene accesați www.eeagrants.org.
Pentru mai multe informații despre rețeaua IFEX accesați www.ifex.org.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziția oficială a granturilor SEE 2009-2014 sau a IFEX.