Televiziunea de partid a poporului

27 Mar 2012
Municipiul București, Municipiul București, Romania

Categorii:

Etică (abateri deontologice)  |  TV

Descriere:

De-a lungul primăverii și verii anului 2012, CNA a decis în mai multe rânduri înjumătățirea licenței postului drept sancțiune pentru publicitatea politică făcută de OTV Partidului Poporului – Dan Diaconescu (PPDD). Licența expira în aprilie 2013. Patronul postului și vedeta postului de televiziune, Dan Diaconescu susține că nu este membru al partidului, acesta purtând numai numele său[1]. Dan Diaconescu era gazda unei emisiuni pe teme politice ce se difuza în fiecare seară și în cadrul căreia era prezentat și se prezenta drept „viitorul președinte al României”. „OTV este televiziunea PP, dar de ce nu sunt amendate toate televiziunile de partid, B1, ale UNPR  şi aşa mai departe?”, a spus Dan Diaconescu, la emisiunea „Ultima Oră”, de la România TV[2].

 

Sursa: Raportul FreeEx "Libertatea presei în România 2012" publicat de ActiveWatch


[1] „OTV a primit cea mai drastică pedeapsă de la CNA: mai poate emite până la 28 septembrie 2012, din cauza publicității politice”, Costin Ionescu, HotNews.ro, 27 martie 2012.

 

[2] „Dan Diaconescu, după decizia CNA: Au primit ultimatum de la Băsescu să ne închidă”, RTV.net, 15 martie 2012.

 

Linkuri sursă:


Comentează:







Distribuie:

ActiveWatch este o organizație de drepturile omului care militează pentru comunicare liberă în interes public. Programul FreeEx al ActiveWatch beneficiază de o finanțare în valoare de 74 702 euro prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România (www.fondong.fdsc.ro), și de 8 400 de dolari din partea IFEX pentru proiectul “Harta Interactivă a Libertății de Exprimare” (implementat în perioada mai 2014 – iunie 2015).
Pentru informații oficiale despre granturile SEE şi norvegiene accesați www.eeagrants.org.
Pentru mai multe informații despre rețeaua IFEX accesați www.ifex.org.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziția oficială a granturilor SEE 2009-2014 sau a IFEX.